That is awkward.




Oj vad jag har städat idag på min lilla lediga dag! Sjuktjobbigt att behöva göra det när man arbetar med skiten dagligen. Kändes dock tvunget eftersom att (ja detta är sjukt pinsamt, äckligt och jävligt hemskt men) jag inte har städat sedan jag började arbeta varje dag med att just städa. Tänk 8h konstant städande, känns inteokej att komma hem och börja städa då, elr ens att ta tag i sig och städa på sina små ynkliga lediga dagar!
Men sjukt fint blev det, och jag planterade t.o.m. en blomma i en kruka som är i centrum nu.
Kändes inte liika farligt att städa hemma denna gången. men fan vad mycket grejer jag har och ingenstans att lägga det. Massa viktiga papper åkte in i pärmar och jag kände mej lite översjukligt duktig faktiskt.
Så när allt var klart tände jag alla ljus (det är många) och sen satte jag mej för att kolla på Mtvs nya serie Awkward.



Lite småmysig serie som är skön att slappna av till =)
Stör mej dock på den fula tjockisen med det låååga jävla hårfästet. Tror jag har ett problem med att störa mej på fult folk och att de har större självförtoende av vad de "förtjänar". Jag är inte själv den snyggaste puddingen i kylskåpet men jag vet min level i självförtoende iaf!

Nu blir det lite till Awkward. sen sängen, lite mys med min lilla farliga björn och sedan iväg för en runda på stan =)



En småtrött farlig björn sm fick lida av en dålig kyss av kameran. Såhär lugn och "snäll" (hon är jättesnäll men jävlar i helvete vilken energi oh attityd den lilla har!!!) är man när man får gosa i sin master Björns famn. Precis efter fotot nafsades det på handen, just sayin' vilken farlig björn hon är!  På torsdag planeras det en flytt för henne =C



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback