Plz make me drowsy or get me a hero!



What is up?

Själv har jag legat i sängen hela dagen med smärta som är äcklig!
Håller andan så mkt jag kan, lindat bandage runt magen och har undervärderat antibiotikan jag nu går på.
Man skulle kunna tro att jag blivit skjuten i magen men det visade sig vara njurarna som fått en fin kyss av bakterier.
Igår rann tårarna ofrivilligt av smärta och idag önskar jag mej en ruskigt snabb död!

Det är verkligen alltid nr jag förnyat mitt gymkort som jag ska bli sjuk! nu har jag varit sjuk i över 3 veckor. Men tränade i torsdags och i fredags kom ryggontet, då trodde jag helt seriöst att jag bara tränat fel. Hur komiskt som helst egentligen!

Jag älskar egentligen att ligga i sängen hela dagarna, men när man i stort sätt måste elr inte kan ta sig därifrån så känns sängen mer som ett fängelse =(
Tur att jag haft skönt peeps som underhållt mej på mobilen =D

Fan vad jag hade hoppats på att mina piller skulle bedövat skiten ur mej, kanske t.o.m. gjort mej drowsy!!

FML


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback