Erotiska lockar...Helt i onödan!


SovtrÖjan Är pÅ, jag Är skitsliten efter dagens jobb. imorgon Är det dags igen och dÅ dubbelt sÅ mkt slit. Men jag fÅr vara mest i kÖket och det Är mer awesome + imon blir det god mat och Äppelpaj till efterrÄtt. vi gjorde en ASstor gryta med pajdeg och det var heavenly att "slicka" rent alla redskap! hihihii
KÄnner dock inte fÖr att sova pÅ ett sÄtt. Mitt hÅr Är kalas!
(aaah juste, kanske inte visat min nya ljusa frill =S ) Men Älskar de dagar hÅret "mÅr bra" och gÅr tillbaka till hur det var fÖrr...Fullt med awesome sjÄlvfall! =) det Är sÅ erotiskt tycker jag =B synd som fan att jag inte hade en man att betrÄda inatt!
hahahaha rofl
(elr?...) ;)
NÄh, men jag fÅr vÄl sova nu dÅ! -.- Ska upp imon vid 5 och gÖra mej redo fÖr jobbet...woop
fml

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback