Så blev även denna helgen bra!




Kött vad jag har inte varit vid en dator på länge!

Har haft en Naiiizz helg och nu har man ångest för att den gick för snabbt och att det är dags att jobba igen =(.
Men denna veckan blir nästan chill och tur som fan är det! Ska ju fotas på onsdag också så då får jag känna mej fin och hela fadderallan =) Kommer bli kött i fittans bra! ehee

...
Igår blev jag älskad för mitt "kött i fittan" uttryck. Jag ser det mest som en bad habit.
Jag träffade en snubbe som gör den snuskigaste dubstepen there is ute atm, så jag ska få låtarna av honom.
Tydligen är det rare att tjejer gillar pure äckligt snuskig dub, why oh why?!?!
Det är best!

När vi väl kom till stan och skulle traska in till deluxe var klockan mkt och kön oändlig så vi drog till en pizzeria och där skojade vi med pizzabagarna. Jag skämtade om att jag skulle upp på deras disk och dansa, han går och vrider upp musiken som fan och ah, jag hoppar upp på disken och dansar runt. Men det var trångt som fan och fullt med menyskyltar i vägen, inte gjort för att dansas på den disken tyvärr =/ haha.

...
Fredagens utgång blev sista minuten och jag hällde i mej stark gin och vodkablandning fort som fan och blev kalasfull och såg dubbelt. Helskönt! Så det ska vara!

Nu (såhär sent på dagen som i NU) kom min bakishet framsmygandes!
Så ska lägga mej i sängen med film och asmkt fläsk och gott! YUM!
Och träffar man så sköna människor som jag har gjort i helgen så är det fan värt minsta lilla smärta och smäll!
=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback