Klicka, ångest, nya erbjudanden.




Kött, bacon och mensblod!
Inte mitt mensblod men det lät sjukt dramatiskt tyckte ni inte?
Det dramatiska i mitt liv är att jag har ett problem, ett stort äckligt problem...
Jag kan inte sluta spendera pengar. Älskar att köpa och jag får ångest efteråt.
Klickade hem nytt smink idag från E.l.f. Kötta mej i mitt underliv ta mej fan!
Aja, jag behövde det kan jag väl säga sådär piffigt och försöka övertala er och mej själv att jag var sjuk mkt i behov av att ha alla de där artiklarna som egentligen inte kostar mkt pengar men som tsm tynger ner min själ.

Idag läste jag i ett mail att en snubbe vill fota mej efter att han sett mej i Nöjesnytt.



Ska maila imorgon och höra vad han har för idéer och vad fotograferingen handlar om. Jag menar, jag tänker inte vara lättklädd framför den snubben. Det är jag bara med typ Lisa och andra jag kan lita på ;D ehe ehe

OM jag inte får feta pengar dvs, men jag är sjukt skeptisk till några pengar alls i detta fall tbh. Får tacka och acca några foton helt enkelt. Mamma vill att jag ska fixa portfolio, hmmm.. why?!

Sitter på tradera atm (yes, jag har en sjukdom, ett beroende) letar Dr Martens (till billigare pengar, kanske ingen sjukdom trots allt? ;D)
Finns inte många i min blaffe stl, nårra dock =)

MEN problemet är inte att jag är utan pengar, problemet är att jag måste spara dem, har för lite pengar för tt flytta och börja leva ett nytt liv i Sthlm. Min stora dröm!
Har någon jobb elr lägenhet att hyra ut, snälla tveka inte att ge info!

Blocket och Sthlms lägenhetssidor here I come (again!)

FML


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback