Hittar ljuset på små plättar, en mörk vecka.




Jag är ovanligt glad och positiv till livet atm, även om jag sitter och lyssnar på lite sorglig men skön mjusik!

Av någon anledning känner jag mej smalare om höfterna och det känns som om magen blivit plattare denna veckan! FANASTISKT tycker jag! Som jag längtat! Men jag har ju inte tränat, lustigt, men har ju blivit bättre med maten =)
Dock är denna veckan svår, måste äta en jävla macka och kolhydrater (som jag minskat på tidigare veckor) kan inte äta annat till lunch där jag jobbar nu =C Sjukt feck!

MEN! Jag är glad ändå! Ser fram emot en ordentlig suparhelg!




Nu ska man bara jobba 2 arbetstider till sen ryker skjortan och naken kommer jag dansa, full och glad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback