Demonstrativ sorg.




Idag hatade jag mitt liv lite, så efter jobbet sprang jag till affären och tröthandlade lite "mat" (kräm(er) och riskakor), groggvirke (längtar efter alc så fort jag slutat dricka, planerar inför helgen). Ville druckit idag med det blev inte så =CCCC Så när jag fml:ade mitt liv så passade jag på att handla över 2kg godis aka proviant.



Vafan, man måste få sörja på något sätt om man inte får "alkilera".
Rätt fint ändå att 1kg av godiset består av mitt favvisgodis APHUVUDEN!!!!! <3 bästa som finns!! Fanns dock något fittäckel som smakat av sig på dom, de har en cocosig försmak ='C
Oj vad jag rage:ar men så blir jag när jag vill ha öl (och penis) och inte kan får öl (och penis). Hahahaha
Rofl


fml


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback