Älskade tröstshopping!




Hejsan! Beata Björn heter jag (snart) och jag har som sagt ett problem.
Får jag inte handla börjar jag tänka på alla mina problem.



Jag har way too much i skallen och har blivit lite depressed och intihaarifieded, I kid you not!
Men när jag får klicka, och skaffa nya saker i mina händer och ägor så försvinner problemen för stunden.
Tacka fan att det har blivit min nya depressionsglömma och inte den skiten jag kom in i för flera, flera år sedan elr den för 5år sen.

Ta mej tusan att det bränner i plånkan, men bättre det än att kroppen förstörs!
I söndags klickade jag hem nytt från E.l.f som ni kanske kommer ihåg. Idag fick jag hem mitt paket (sjutusan vilken snabb leverans! <3)





än så länge känns jag sjukt nöjd men har ju inte testat en kvarts del av hela pakapetet!
Detta kommer jag leva på fram tills söndag, då vill jag köpa något nytt!
Nä men om man skulle isolera sig till nexta lön? ;)

Nu är det dags för dusch och sängen för imorgon ska jag jobba tidigt som stjuttifan igen! =/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback