Pengar pungas ut som de ska, det går bra nu.




Älskar rätt hårt att slösa pengar. Ah, elr att få saker jag haft cravings för.

Nu har jag klickat hem ett par äckligt snygga docs!!





Och när jag var i mina garderober och letade efter passande trosor och dyl till morgondagens fotografering så hittade jag min gamla keps som jag earn:ade på en fylla. hihi



Bakom tejpen står det "oskulder gratis" men var tydligen så cool att jag silvertejpade! Hahaha ROFL!
Tror jag ska vara så roligt ful att jag ska ha på mej den nexta utgång! ='D
Och så blev jag erotiskt sugen på att köpa fler! Har redan 2 i tankarna =B
Dom får ni se när de är köpta! Fniss!

På tal om fotograferingen imon. ÅNGRAR mej så äckligt mkt att jag gick till personal"festen" idag. Älskar den kockens mat och ha hade gjor 3rätters!
Förrätt: Bruschetta med tomatsalsa och stekt squasch! <3
Huvudrätt: Potatisgratäng, grillad ryggbiff, grillade champinjoner och rödvinssås(!!!<3) + beasås
Efterrätterna var 3 st Varav bara en ag vet namnet på: Morotskaka. De andra 2 var bosniska klassikers. En var lik en kladdkaka (men ingen kladdkaka =/) och de andra var lika hemmagjorda gräddbollar (men ändå inte)

Självklart åt jag tills jag ville spy. Nu fml:ar jag mitt liv till tusen!
Tur att man kan trösta sig av att mina skor snart kommer till rätta! =3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback