Kungpung vad surt i det söta.




Hejsi Svejsi i tomteskogarna!
Jag sitter och snaskar micrade tomteskum och en bulle atm tsm med en kopp te, perfekt kvällismat nu när julen står i lågor (?)...Nämde jag hur TRÖTT jag är?! Schleten som ett spektakel efter all risgröt jag tillagat idag (över 1700 port) och en trave på stan blev det också (inhandlade "skinn"brallisar). Blev en present till julklappsutlottningen som ska vara imorgon när matsalen ska pyntas och julfikat ska flöda.
Jah, julen kommer tidigt i år känns det som!

Mitt under grötkokandet får jag ett skönt samtal.
Den 3:e (lördag) ska jag vara modell på Make Up Stores visning.



(Tis was el mio earlier today, kinda! eheh)

Kommer bli fett men ville gärna ha mej ett par JC-dojjor att trava omkring på (och även dansa i). Men alla par jag vill ha är slutsålda elr så finns de inte i min stl. SUGER SURFJÄRT är vad det gör! Hoppas de kommer tillbaka så jag hinner få dem i tid. Önskar det sooo badly iaf!

Håll tummarna tsm med mej i battlandet med mina dojjor!


Kommentarer
Postat av: Ewelina Jungmarker

ditt hååår! dog lite

2011-11-23 @ 21:21:07
URL: http://hundratjugofyra.blogg.se/
Postat av: Tua

Allt bra hos dig?

Kram!

2011-11-23 @ 21:50:10
URL: http://tuaeleonora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback