If all else fails, Drop Dead!




Idag släpptes vinterns kläder för Drop Dead och jag blir kissnödig för att grejerna jag vill ha mest släpps fuggin' sista novembercunten! Hade planerat att beställa nu efter att min lön trillat in på kontot (dvs imorgon).
Men får helt enkelt tråna i nårra veckor till (tills min nexta lön kommit ;) ehehe) och köpa sönder mej som en julklapp och kärleksgåva till mej själv typ.
Ska äntligen köpa dogears keps (ev 2!!! =3 tihihi)

Känner nu av hur erotisk jag blev i skallen av mitt skrivande. Sjukt mkt bud på att leta upp snygg man och bara köra sönder snubben! ;D

Mina tråningar som inte släppts än:







Dösnygg tröja men dödyr ='(

DD har släpper även en söt liten jumpsuit. Tror dock inte jag kirrar den...yet hihi





Coolingar som släpptes idag:



lite bud på att köpa den, ehe!



Gamla fina godingar:



Denna blir det fo shizzle iaf =) Müsigt!








Skulle kunna hålla på ett tag till med snygga prylar but I won't x)

Ska sitta och fundera på vilka prylar som ska vara prio 1 och det kommer bli mkt ångest och tvekande, kanske tur att jag ska vänta till efter den 30 nov då ;)

Om man ändå var sjukligt rik!

Fml




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback