Oturs förbannelse, försvinn ur mitt liv!


FML mÅnga gÅnger om!
Jag har sammanlagt sÖkt en mÄnniska om ett jobb 3gÅnger nu, och alla gÅnger utan att fÅ trÄffa snubben!
Men om mitt liv nÅgon gÅng ska trotsa otursfÖdelsen sÅ kanske det blir imon, om han ringer dÅ dvs ...
Drog in till stan idag efter mina arbetstimmar fÖr att sÖka mitt jobb och trÄffa min man, inklusive Äta mej tjock pÅ donken! =)
Har (om ni inte mÄrkt) varit Äckligt offline @ bloggen. Detta fÖr att helgen har varit vidrigt fin!
I fredags hade jag heldag med min snubbe. Vi gick pÅ stan, drack kaffe hos Robins grannie och sen bar det av till Akropolis fÖr lite Black N' White (blir man inte vidrigt Äckligt sugen pÅ att spela spelet nÄr man hÖr detta elr?!?!? jag blir -.-....).
PÅ stan kÖpte jag mej lite fettigheter, nya hÖrlurar (sÅ man kan ha en hÖrlur i varje vÄska/jacka, sÅ man verkligen inte glÖmmer nÅtt sÅ viktigt!) OOOCH sÅ kÖpte jag mej en 3-fingerring! Blev ett trÖstkÖp eftersom VÄxjÖ Är idioter och bara har feta fingrar elr att VÄxjÖs idioter bara kÖper in feta stl till den vidrigt coola 4-fingerringen jag hittade fÖr nÅgra veckor sedan!
SÅhÄr ser trÖst-fingerringen ut =)
I lÖrdags tvingade "mannen" min att se pÅ Eurovision. Hahaha jag blev nÄstan rÄdd sÅ involverad var han!Min lille knorr =')
FÖljde ni minsta lilla sekund av skiten? Hhaha
Nu planerar jag ett litet onyttigt snack (ser du det nu ROBIN?!? Hhehehee...) sen fÅr jag nog plumsa i sÄng, Är dÖdstrÖtt!!
Meeeen fÖrst ska jag fortsÄtta spela pokemon (kan inte gÖra korvar Över bokstÄverna hÄr pÅ blogg.se via telefon =(, men ni fattar ÄndÅ? =)   ). Har blivit en nostalgisk liten korv tsm med min snorreman =B
Coola som fÅ ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback