Livet handlar om mat typ.


Nu Är det dags fÖr mej att slockna! KÄnns jÄvligt trÅkigt att behÖva vakna vid 5 fÖr att bÖrjar "jobba" vid 6 och sen sluta vid 10 fÖr att dÅ komma hem till en man som ligger och snarkar som en vidrig orÄttvisa!
Har iaf haft en solig och mysig helg! MEN den var alldeles fÖr kort =C
Tur att jag iaf har tidiga och korta dagar OCH en ledig fredag. JÄtte smÄrtsamt Är det kanske inte trots allt =)
Och pÅ fredag blir det en heldag och romantiskt mys med mannen =)
Vi ska Äta pÅ en sÅ fin restaurang sÅÅÅ! =)
Idag kÄkade vi pÅ restaurang Beata igen (tur att det stÄllet har variation, sÅ ofta som vi kÄkar dÄr)
Idag blidde det tacos och igÅr blev det kycklingknyten och en somrig sallad med jordgubbar =)
Underbart gott med jordgubbar i! Do try ffs! =)
Nu ska jag hoppas jag fÅr tjockt med pussar innan jag ska somna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback