Ikväll ska vi dansa och le.


Omagad, omagad vad trÖtt jag Är! stigit upp vid 5 varje dag i 2 veckor.
Seg och Öm i kroppen Är man nu med efter 3 dagars intensivt benpass. Men sÅhÄr ska jag kÖra pÅ och fÖrsÖka bli skinny och tight i kroppen! Heja pÅ mej fifan!
Nu sitter jag donad och blÖt i hÅret (hann inte dona hÅret =C ) pÅ bussen till stan. Det stÅr systemet, parkmys och utgÅng(/dans!!!!!) pÅ schemat och jag kunde inte va gladare fÖr detta =) Underbart att fÅ trÄffa mina fina vÄnner.
Dock fÅr jag skippa Ölen tills trÄningen bÖrjat ge resultat =( sÅ vitt vin stÅr pÅ schemat, awesome att det var fairtrade iaf, en god gÄrning i underhÅllningen =B
....
Åh just jah! Siba-snubben ringde! =) ska trÄffa honom pÅ tisdag, pirrigt elr whatah?!
Men jag hoppas verkligen!
Vad vad socker i alla former hade varit gott nu!! -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback