Blev en dag till.


Nu sitter jag sÅdÄr lite dÖdstrÖtt pÅ bussen, ska jobba idag med ( =B ) men Är still galet slitet frÅn gÅrdagens hÅrda arbete.
Jag och Maja slet som djur i nÄstan 8h men det gjorde att dagens arbete blir mindre, snabbare och liite enklare vilket kÄnns skitbra!
Idag ska jag ocksÅ trÄffa lÄkaren om min mage, pÅ tiden indeed, men lÄskigt som fan!
FÅr se om man fÅr trÖsta sig nÄr man kommer hem elr om det kanske kan bli mannen mins uppgift, heheee =B.
Kanske ska kÖpa mej den fiina lÅngklÄnningen som trÖst/ "duktigt-att-du-gick-till-doktorn-present" hihi. OM jag hinner, annars fÅr vÄl det bli imon elr nÅtt D=
Usch! KÄnns inte som om jag kommer orkar vara pigg och social idag =C
Crapzors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback