All By Himself!




Igår hade jag och mannen min det mysigt. Elr mest jag även om det smärtar i kroppen så jag knappt kan andas!

Det var nämligen så att jag levde på Robins bekostnad igår. Men han hade själv valt att göra detta som jag inom kort ska visa.

För det första så skulle vi testa Robins kunskap har lärt sig från mig under dessa snart 2,5år tsm. Nämligen att baka en egen kaka utan hjälp, men han fick 3 livlinor från mej som an själv fick välja ut när.

Det blev en Hallon och rabarberpaj och den blev mumma =)









Han erbjöd sig att baka en ny paj idag, så jag tror han tyckte det var roligt! Och att han blev stolt för sin skapelse. Min mans första bakning på egen hand...Maw min lille man har blivit stor =')

För det andra så har jag och Robin haft en diskussion om att vi borde färga hans musche som han så länge sparat för att den ska växa ut till en snurr musche. Men ah efter ett år har man inte sett så jätte mkt resultat. Så nu när jag skulle till min man igen så skulle jag ta med ögonfrans/brynfärg så skulle vi testa.


Före:



Efter:





Inte nöjd = rakning dirr efter =(
Någon mer än jag som tyckte att den kunde vara kvar i nån dag mer iaf, så man kunde fnissa lite och tänkte på tyska porrknallar. Hihi



Sån liten gullig gosaknoo! hihi

Nä men shit om man skulle kunna få lite mer kärlek innan man ska sova och upp och...JOBBA! ='D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback