Vaknar man tidigt hinner man med mer olycka.


Vill grÅta en liten blÖt skvÄtt pÅ kudden! Rage:ar Över att jag gick upp Över 1h fÖr tidigt fÖr att hinna med att mitt liv fuckar bacon med mej! Skrivaren ville inte printa mina PB/CV:s sÅ kan inte sÖka jobb pÅ stan. Ringde om ett jobb, drygade med telefonsvar i en evighet. Tillslut fick jag svar, nerverna kittlade i magen, hon var inte pÅ kontoret sÅ ska vÄnta hela lÅnga vÄgen till mÅndag! DÅ mÅste jag hantera nerverna Ännu en gÅng! Fan om detta inte ger mej nÅgonting!!!
Nu ska jag iaf strax hoppa pÅ bussen, sammantrÄffa med Robin, pussas lite, traska till solariet med majs fÖr att sen inta och ta Över Neas lya =) KÄnns som om dagen blir bÄttre! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback