Världens tröttaste ryska påfågel.


Fy skit i skogen vad jag Är trÖtt! Har egentligen vari igÅng sen kl 5 (pÅ the fucking morgonen!!).
IgÅr hade jag en fin stund pÅ deluxe med fina och glada vÄnner =) blev dock inte sÖmn fÖrrÄn halv 2 tiden inatt.
SÅ vaknar jag pÅ viktiga dagen kl 5, klarvaken och tror att jag har fÖrsovit mej! Kollar dÅ klockan och tÄnker, neh klockan 6 skulle ju alarmet ringa. Tvingar mej dÅ till sov, kl 6 vaknar jag sjÄlvmant och kommer pÅ att klockan faktiskt skulle ringa vid 7. denna gÅngen blir det svÅrare att somna om, sÅ jag gÅr upp innan klockan ringde (ja, ni lÄste rÄtt...INNAN!) och gÖr lite morgon gympa. sen blir det att tvÄtta i ordning sig och rolla pÅ min ÖgonpÅsfrÄschare (som hjÄlper). sen springer jag ivÄg i kylan och snÖeriet, spring/gÅr till stationen fÖr att sen ta en buss som var jÄvligt fÖrsenad (sÅ jag frÖs stjÄrten av mej! finns kvar pÅ stationen, Återfinnes gÄrna!).
Kommer fram pÅ plats tidigt som fan! fÖre stylisterna t.o.m.! PINIGT! aahaha riiiight.
tillslut kÖr vi igÅng, jag blir sminkad som en rysk pÅfÅgel och fÅr ett ton hÅr i huvudet. Najsiga grejer! klÄderna Är pÅ (jag frÖs fortfarande som en jÄvel efter bussincidenten). Sminkningen tog kanske 1,5-2h likasÅ hÅret.
skÖnaste med idag var att jag blev prisad (Verkligen, inget skitsnack) till skyarna. FÅr mer happenings att boka in i kalendern =D.
Skulle kommit en som skÖtte nÅnting frÅn make up store och fotograferingar i tidningar som skulle trÄffa just mej infÖr ett projekt dÅ. men hon kom inte tyvÄrr, men hon skulle fÅ bilder och min mail frÅn hon som skÖter allt so far, och det kÄnns ju bra =)
ska som sagt va med i lite visningar och fotograferingar + en happening pÅ ett Teleborgs slott (asvackert slott!), tror det var fÖr L'ore'al (kan inte gÖra rÄtt e:n pÅ blogg.se:s intÄllningar med mobil). sÅ mkt som snackats nu om allt som ska gÖras sÅ jag vet inte allt!
Ska fÅ mail frÅn dom nÅn dag nu =) ska ocksÅ fÅ en goodiebag frÅn Carpe diem (salong) och troligen frÅn make up store med =) NAAJSSSSZ!
Bilder kommer snart, sÅ fort jag fÅtt se sjÄlv ;)
Idag blev det Även kÄk pÅ stan med Robanjo och H&M shopping
FÖr mej blev det:
Och fÖr Robin blev det en snygg blÅ (tjej)kofta ;) tror jag kan fÅ lÅna den nÄr jag ska leka sailor amn.. hehÄÄÄh. Han har inget val 8D
MÅste ta kort pÅ min snygga kjol me ju -.-...Imon kanske ;)
Nu Är jag vÄrldens trÖttaste med vÄrldens pÅsigaste Ögon sÅ nu slÄcker jag ner, fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback