Nu har magen börjat pirra.


Jag har vaknat igen efter min matkoma och min kÄrleksbubbla!
Har haft en fin helg och fÖdelsedag =)
GÅrdagen bÖrjade med att jag slapp vÄckning med frukost och sÅng i sÄngen (jah, jag gillar det inte!)
Vaknade dock nÄr farmor min ringde, vi fyller År samma dag sÅ vi grattar varandra =)
Sen blev det pussar med min man och kaffe i sÄngen (det gillarr jag! =B)
Vi gick sedan lÅngrundan (inte den jÄttelÅnga) sÅ att man kunde gÖra sig fÖrtjÄnt av mina feta skapelser.
Vi tjockade nÄmligen i oss en smÖrgÅstÅrta som jag gjort, dock var jag tvungen att lÄgga skinka pÅ till den som Äter det.
Men det blev bara i hÖrnen sÅ att jag inte skulle spy Över oss alla. Hehe.
Jag hÖgg min bit mitt i tÅrtan x)
Ser nu pÅ bilden att de nÄrmsta gurkbitarna hÖll pÅ att halka ner =C Ful bilden blev dÅ...
Blir min kvÄllsmat idag med x)
Till Ullared satte vi oss i soffan och kÄkade en helt jÄvla underbar cheesecake som jag komponerat ihop sjÄlv, dvs av egen skalle. Efter jag smakat pÅ smeten vid sjÄlva "gÖrandet" var jag tvungen att skriva ner det lite fult pÅ ett papper medans jag hade de ungefÄra mÅtten i skallen.
Hade iaf vitchoklad i och serverade med hallon. Halleluja vad stÖrt gott det var!!!
Och jag som ska vara fit till den 31:a (mars...dvs pÅ torsdag om en vecka O.o).
Dock glÖmde jag ta bild pÅ den igÅr D=
Men fÅr gÖra det idag=)
Imorgon ska jag till AF sen trÄffa Nea, gÅ pÅ stan och sen kl 16 Är det dags att sÄtta gadden mot huden och tillverka konst pÅ min kropp =)
LÄngtar! Men jag hade en lÄskig mardrÖm om den inatt, allt gick fel, det blev fÖr stort, fel font och tatueraren hade gjort reklam om sig pÅ mej! Jag var sjukt ledsen men sen blev jag gladare imorse nÄr jag kom pÅ att det var en drÖm =)
KÄnns lite overkligt att efter 3 Års trÅnande ska det Äntligen ske, tatueringen ska Äntligen sitta pÅ mej, livet ut!
Det pirrar i magen...

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ååååh, ser galet gott ut! Jag vill ha receptet till din awesoma cheesecake. Vit chokad lät inte helt fel asso :P

Skulle vilja följa med när du gjorde din tatoo, men mormor min fyller år så bäst för dej att du lägger upp snygga bilder på ansiktsboken efteråt!!!!!

2011-03-22 @ 21:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback