Måste bli en underbar dag!




Imorgon elr idag(...) ska jag träffa underbara Nea och Majs!



Ska dra in tidigt och sola med Majs först och förhoppningsvis hinner vi vara med på skypedejten Nea ska ha med våran egna franska Raisenstein! =D

Det blir stan, fika, babbel och jag tror jag ska beställa min tatueringstid! Underbart!
Härligt att jag äntligen ska göra den! =')

Ska nog dra upp extra tidigt imorgon också, ska nog ringa och söka jobb och försöka skriva ut personligt brev så jag kan ge till företag. Har för mej att skrivan är fy och blä dock men jag håller mina torra tummar!
Måste hitta/få/tjäna massa pengar nu när vi ska till Paris JU! + att jag måste ha ett jobb så jag får pengar så jag kan flytta för att jobba någon annanstans där livet känns bättre. Hatar onda cirklar! -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback