Förbaskade snöbollsväder!



Blir galet pissed på vädret! Känner inte för att gå ut i snö och blask och promenera och stärka på min förbaskade förkylning! Hur jävligt är det egentligen inte!?
Det snöar inte lite heller! Man ser i stort sätt bara en vit vägg när man kolla ut genom fönsterna, vart tog träden, gräset och gatan vägen?
Hahaha dåligt skämt; Vart tog gatan vägen? HAHAHAHA
Jah, jag är sjuk men ändå på bra humör =B

Fick mail idag om "Modellsaken", Än så länge ska jag vara med i flertalet fotograferingar + 2 visningar. Hon skrev också hur glad hon var att hon hittat mej, haha, man känner sig värd och man blir också sjukt, galet glad!


Jäklar, bilden är snart 1 år gammal, känns som det var någon vecka sedan bara =S

Känns som om jag sover och drömmer en dröm, men som sagt vädret drar ner mej till verkligheten... Vill ju gå ner i vikt och mått av personliga själ men vädret och jag är inte vänner! -.-

Jäklar vad stora snöflingorna är! Som en färdig rullad snöboll!!
Ska se om jag kan fota! hihi



Kommentarer
Postat av: Majs

ÅH VAD GLAD JAG BLIR! :D det är du värd skönabönan <3

2011-03-10 @ 21:52:20
URL: http://okonstlat.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback