Bilder från min mil.

Nu är det dags för mej att släcka ner och försöka sova. Ska upp tidigt imorgon och ringa ett samtal, sedan iväg till stan för att fixa med min tatuering och nya p-piller. Ska också till förbannade AF! Hoppas jag slipper det snart fan!

Iaf så ska jag träffa Nea och blarra av mej lite ^^. Måste fixa med våra biljetter till Paris! Känns najs att ha det planerat nu =3.

...

Tänkte va lagom sen att visa upp bilderna jag tog idag. Tänkte egentligen bara ta på den vrålcoola isen men mitt ute i ingenstans hittade jag en pytteliten stuga och sen ville Märta glänsa lite och hoppa upp på en grushög. Sådana är mina hundar, ska hoppa upp på högre och högre grejer bara för att få beröm hehe.
















Nu ska jag bara göra det sista sen gosa ner ordentligt i sängen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback