Svullen av svulstigheten.


BÅde igÅr och idag har livet gÅtt ut pÅ att svulsta i mat!
IgÅr grillades det med as mkt mat och idag blev det en tripp till farmor och farfar dÄr man fikar, kÄkar middag och sen fikar igen. Helt oplanerat Åkte vi sen till min faster och farbror (som fyllde År idag) och dÅ blev det Ännu mer svulstighet!
Man Är rund, tjock och mÄtt som fan nu.
1,5h kvar i bilen tills man Är hemma hos mannen min.
Denna vecka ska bli ett romantiskt paradis med massa tjock och kÄrlek! Och jag som inte ska trÄna pÅ hela veckan! det Är lite lÄskigt det dÄr =S
Men picnickar har iaf utlovats och dÅ blir det lite promenader till det iaf =) Synd bara att vÄdret ska bli dÅligt igen D=
Vi fÅr vÄl se hur det gÅr =)
Nu Är jag trÖtt som en bakisgubbe!
Druckit fÖr mkt Öl fÖr att vara okej denna helgen. Lovade att inte dricka Öl fÖrrÄn jag sett resultat i trÄningen. Helvete vilken cheater jag Är!!! =C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback