Ölsyndat i helgen igen.




jag har haft en finemang helg. Träffade gamla godingar som kommit hem från Australien efter långa 7månader. Vi hade det asmysigt och allt kändes som förr, bara att de hade berättelser från andra sidan jorden att berätta!!
Drog på ett skönt efterhäng, pratade musik, spöken och andra läskiga ting. Syndade och drack öl. Jag älskar öl men det är typ det onyttigaste man kan dricka så har försökt ha ett förbud tills jag ser resultat på träningen. Men har nu syndat alldeles för många gånger och haft tillfälle att träna alldeles för få gånger. Tur iaf att jag rör på mej och nästan tränar på jobbet. En av dem som jag ska ta över deras område i sommar hade gått ner 17kg sedan hon började jobba där. Tror hon hade jobbat i snart 2 år, så det känns ju lite enklare att leva med sina ölsynder.
Igår åkte jag jävligt mycket buss för att sedan åka till Robin där vi gjorde chokladsås och käkade glass. Och idag gjorde vi oss en hyfsat nyttig amerikansk cheesecake gjord på kesella med kvarg =). Var dock för sugna på den så vi glömde ta kort =C.

Nu ska jag sova och upp igen vid 5 och jobba stjärten av mej. Mycket mer jobb imon!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback