Min midsommar i bild.




Tänkte också att lite bilder från midsommar skulle vara roligt. Färsk snodda från vårt kära fejset (farmor som säger, älskar det!)



God mat, alla är faktiskt glada! Inte bara jag och Majs =B




Försökte övertyga om att jag kunde se ledsen ut på bild. Men insåg precis innan klicket (fotoklicket) att det var omöjligt så log ihjäl mej istället!





Riktigt fin bil på Tina och Carro =)




Lekte lekar.







Q och fina Majs!





Lite Fluffy, Nea och jag med min stört goda sommardryck!
(Absolut Citron, Hallon sorbet och Schweppes Lemon= Perfektion!)




Stoffe är pepp som fan!




Det dansades i köket.




Och vi söp i soffan =)

Hoppas på mer bilder! Det var en störtskön jäva midsommar och den tackar jag för!

NU ska jag sova fanimej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback