Hemlös.


Nej men tjena om man skulle hoppa i sÄng snart! Är inte med mannen elr mina fina vÄnner, utan Är pÅ det stÄlle som fÅr mej att mÅ sÄmst och hemlÖs. Men det ska jag fÖrsÖka lÖsa detta, jÄvligt surt att det i stort sÄtt inte finna nÅrra lediga lÄgenheter =(.
Men men, fÅr vÄl fÖrsÖka iaf!
Just nu kÄnns allt annat Än sjÄlva boendet bra. Jag har Äntligen fÅtt ett jobb (Även om det bara Är ett litet), jag har sjukt fina vÄnner och min underbara pojkvÄn! Hade jag inte haft/fÅtt detta sÅ hade livet varit sjukt  sÄmst.
Men nu ska jag inte gnÄlla, ska ju ivÄg imon med och dÅ Är jag borta i 1.5 vecka. KÄnns jÄkligt skÖnt ÄndÅ =B
Blev lite glad av den tanken, sÅ man kanske borde gÖra sig redo fÖr sÄngen nu dÅ =JJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback