Fläskens vecka.


Vi har det ganska bra vi, han och jag. Allt handlar om mat och gos och det Är sÅ det borde vara, livet.
IgÅr var vi lite fÖr svulstiga och kÖpte 3.5kg godis.
Dessa pÅsarna innehÅller ett halvkilo mindre Än vid kÖpet.
Man kan ju undra hur mkt man vÄger efter denna vecka och hur mkt man skakar efter fÖr stark dos socker, det har man ju gjort tidigare =S.
IkvÄll serveras det grillat kÖtt med rotfrukter. fÅr se om vi gÖr en rÖdvinssÅs elr vad vi gÖr. sjukt god sÅs iaf =).
NÄsta grillning ska vi testa att ha rÖdvin i marinaden. Aldrig sett, hÖrt elr Ätit det tidigare men det kÄnns som om det skulle vara gott med alla smaker och all must rÖdvin har.
Vi fÅr hoppas pÅ det bÄsta!
IgÅr bestÄllde jag btw mina skor jag velat ha i hela evigheten + att ikvÄll kanske Metaltown biljetterna kÖpes. Det blir ett dyrt kalas nexta vecka om vi kÖr Metaltown. Men eftersom det inte blev Paris fÖr min del (   ='(     ) sÅ Är jag ist vÄrd detta =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback