Korvarnas välkomnande.


Just nu arbetar jag fÖr fullt, nej vÄnta, nu Äter jag frullis med Majs. Är troligen trÖtt och jÄvligt (tidsinstÄllt, hihi) men ser en bra sak med dagen. Donken och min man. Mat och kÄrlek.
Kom hem frÅn mannen igÅr men eftersom han Åker ivÄg pÅ sÖndag mÅste vi spenderas sÅ mkt som mÖjligt.
Hade en sjukt fin utgÅng, trvligt folk och jÄvligt runda fÖtter.
MÖs vid stranden med Robin lÖrd-sÖnd men det var jÄkligt mycket skugga pÅ badplatsen =(
Kom iaf hem igÅr och trÄffar mej pÅ tvÅ smÅ, smÅ penisar.
De fÖddes nu i lÖrdags natt varav en dog fÖr att hon var fÖr stor och missbildad. Den sista korven fick tas ut med kejsarsnitt och jag tycker sÅ jÄkla synd om MÄrta (mamman) hon har ont och nÄr pillerna slutar verka bÖrjar hon "skrika" sÅ det lÅter som om hon skriker mamma och man riktigt ser hur ont hon har. Usch, man mÅr dÅligt av det =(
Men 2 smÅ sÖta flickor Överlevde och Äter som riktiga mÄn! ;)
Nu ska jag lÄngta vidare under mitt jobbpass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback