Längtar efter något som kan rädda mig.




Tycker jag är aningens nära att vara Superman nu eftersom jag arbetar som en jävla korv även om jag är snudd på dödsjuk! Finns en stor risk att det är en börja på körtelfeber och det känns ju jääävligt roligt...
Penis vad sur jag blir, det kommer så jäkla opassande och jag får verkligen inte vara ledig från jobbet!
Jag måste jobba som en jävel nu i hopp om att jag då kan få ledigt till Emmabodafestivalen. Sur jäkla vagina om jag nu inte ens får nårra ynka dagar ledigt D=

Imorgon knaprar jag piller och ser fram emot donken lunch (inkl nytt glas) med min fina Majamys, tackar henne för att hon gör arbetet värt! =JJ

Tänkte bara visa en bild jag fick av Lisa idag. Den visar vad jag känner utöver min sjuka smärta.
Hoppet och drömmarna håller mej vid liv!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback