Very much very yes.

Sitter och pausar från syandet. Måste ju lösa "problemen" med morgondagens utgång, HE HE. Jag måste säga att jag är sjukt taggad! Undrar om det blir en lika skön afton som jag tror att jag peppar till.

Imorgon kör jag på nyårsoutfiten igen eftersom jag inte fick uppleva den spec mkt  (-.-)


(SER NI!? Jag ska lätt bli en old school ganster! jajajajajajaja(spanskt skratt)- ska jag plugga spanska igen elr inte plugga nu alls? wtf ska jag göra med mej! O.o)

...Imorgon kör jag bara på öl, vodkalukten är inte min vän än på ett tag känner jag och mina kräkreflexer ^^.

Kameran följer med som vanligt, men nu måste jag bli bättre på det där med att faktiskt använda kameran!

Förhoppningsvis har jag lyckan med mej imorgon så jag kan få avsluta ett mobilabonnemang utan problem och skriva på ett annat inkl ny awesome telefon! Men det är inget att räkna med...Ska dock ta med mina arga ögon när jag går in på 3. Kasta telefonen i ansiktet på dom om de tvingar mej till 3mån uppsägningstid! Inte mitt fel att deras skit inte funkar -.-....

Nu ska jag duscha och hoppas att mina JÄTTE mörka ögonbryn mildras ner liiite! ^^
HÖrHÖÖÖrrr, I look very much french, yes. I now only miss my beret and my baguette, yes very much very yes...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback