Ser fram emot en tjock helg.

Jag och min Robin har blivit lite kära i matprogram. Det bästa är program som "halv 8 hos mig" och den engelska versionen "come dine with me" som vi den senaste tiden sett samma avsnitt nätterna igenom. Men den engelska versionen vill mest skapa mega drama. Ändå kul =) Läskigt bara hur sjukt dåliga de flesta är med att ta hand om sig själv och deras TÄNDER i England. Det är de flesta av oss svennar bättre på iaf =).
Ska faktiskt bli kul att se den nya säsongen av halv 8. Speciellt nu när de ska ha en vecka i Växjö där jag bor =).
Vi har blivit så inspirerade av det programmet så imorgon kör vi 3-rätters middag =) men vi ska som sagt också fira om nyåret ^^.
Denna helgen ska bli så megamysig och imorgon kommer mannen min hem lagom till en pannkaksfrulle =). Det är på grund av honom som jag äter så mkt -.- Men det är det väl värt =) Det är ju roligare att göra maten (när man känner kreativitet) än att äta den, sen förstör man ju bara det man gjort elr har man tappat suget =/.
Nu skulle jag vilja sova så jag är pigg och go imorgonbitti. Men vi får se hur det blir med det =/
Blir tiny pic idag med -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback