Min handyman och jag, tillsammans oslagbara och upptagna.



Idag upplevde jag den sämsta solningen ever! Hände inte ett skit och det fuckade på ett vis så jag fick nårra minuter för lite också >=(. Tror jag ska kosta på mej och testa ståsolning nexta gång/vecka. Ska vara sjufans så mkt effektivare och vem fan vill inte det?! ='>

Förutom den crappyshitface solningen så fick jag spendera mina pengar på nyttiga, måste-ha-saker >=(.



Men det var tvunget att ha, spec hudkrämerna! Fan jäkla kylan (och uppochner-temeraturerna) gör att mitt ansikte vill smula ihop och självdö. INTE ALLS OK! Och min deo jag ville ha fanns inte heller så fick ta nån jäkla skit, likadant med rakissarna (och mascaran med typ) -.- ARRRGH!

Aye, fick en sjufans fin thaimat på stan med världens finaste snorreman =)

Och jag kom hem till världens gladaste Margret som inte släppt uppsynen över mej sen jag kom hem =').

Inte nog med att hon ska ligga på fötterna var jag än sitter eller att hon ska med mej in på toa, hon skulle t.o.m lägga sig gott i sängen och glo på mej medans jag laddade mobilen (och fastnade lite där...hehe)


Nu ligger hon också i sängen fast med mej i med, ah, hon ligger på mitt ben och kollar läget lite då och då =')

Btw Android-peps, skaffa snes emulator till telen och spela donkey =3. Tipsar även om ett spel som heter Abduction- det handlar om en ko som ska (med hjälpa av dina höger och vänster rörelser) hoppa uppåt (plocka stuff) och träffa på Aliens. Slår lätt Andry birds tycker jag =>.

Har även träningskoll, photoshop, spotify, swedbank och massa mer roligheter och nyttigt i den =>
Har du nånting du vill tipsa om, do it! Min mobil ska bli min handyman =B

Nu ska jag tvinga mej till sömns och försöka sova tidigt och helt utan en varm och mysig man som håller om en >=(..Inte ok!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback