Hoppas på en smakupplevelse.

Idag började teliakortet funka så idag blev mitt liv bättre => Nu är det mesta installerat och donat så nu kan jag bara leka runt och vara allmänt fånig, hihi.

Sitter nu medans telen laddar och skrattar med till Dum och Dummare som jag älskade när jag var liten och har nog fan inte sett den sen dess </3.
Men strax ska jag och maken hoppa i badet och försöka satsa på en tidig sömn imon eftersom imorgon ska vi upp vid 7 och iväg och träna för Robins del och sola och shoppa för min del hehe. Lite småkomisk uppdelning! Men får börja träna hemma ist, väljer ju hellre slösa pengar på kläder och härligheter än träningskort tyvärr...


Innan det är dags för sömn blir det lite Come Dine With Me under tiden vi smakar den nya asnajsiga smaken från Estrella- Cheese and Chili med extra mkt smak.



Känns precis som om den passar mej till 100 men vi får vänta och se. Ska som sagt bada först =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback