Finurlig testing av nya kameran.

Hemma hos Robin äro jag nu efter en helg med kalas och mystid hemma hos mej.

I helgen har jag och Robin underhållit oss med våra nya mobiler och deras kameror.

På kalaset hemma hos Robins farbror hittade vi hans dotters förtoringsglas



och hemma hos mej hittade jag roligheter bland kamerainställningarna. Skrattade så mkt så jag knappt kunde ta fotona.


(Hehehe, gissa vilken film vi såg i helgen!^^... (Ledråd:Kolla bilden!)...Svar i slutet av detta inlägg)

Igår bakade vi vitkladdkaka som var to die for srsly!!



F.ö. Lite småtråkig info om detta inlägget: Detta ynkliga lilla inlägg har varit igång länge. Tänkte lägga upp detta innan klockan blev 00. Men blev hindrad av "Come dine with me" och ett stycke Robin... Klockan äro nu halv 3 -.-

Nu ska jag iaf tvinga mej till sömns så jag får nån jäkla rytm tillbaka nångång -.-


(Svar på bildfrågan: Givetvis var det Megamind vi såg, kolla på den så kommer ni se likheterna)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback