När man har cravings så man blir galen.

Undrar med hela mitt hjärta varför i hela friden man blir så himla tjockig av att umgås med folk man älskar. När jag och Robin träffas så ska vi hela tiden äta på något och när man är med vänner vill man iaf ta en fika...

Ibland suktar man äckligt mkt av viss mat elr godis. Just nu är jag konstant sugen på avokado med flingsalt. Och när det kommer till godis vill jag ha digistive Marabou, filidutter och sockerchockar aka strawberry dreams



Som jag nyligen åt den sista av. Sorgligt när saker man fortfarande är sugen på försvinner -.-

Vet faktiskt inte varför jag har dessa cravings på just "sockerchockarna". Kanske för att konsistensen är awesome med lite sockersmulor runt och tuggigt gott segt skum i...YUM! Nu vill jag ha dom ännu mer =C

Får se om jag kan hålla fingrarna borta från att köpa detta imorgon då jag ska åka hem.
Nehe, nu måste jag gosa lite innan det blir dags för Donkey Kong =>

Glad att min man var så söt att skaffa snes emulator till mej på min computzor så jag kan spela spelen jag inte har =>. Kommer bli fett med ny mobil också för då får jag snes emulator där med!!!
FOCKIN LOVELY!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback