Förbannat det där med att inte orka!

OMG! I am so bored! -.- Skulle dratt ut idag med men det visade sig bara vara jag som var pepp på utgång idag med =(. Men igår va kul, helt okej =) dansade ju till mej över 10 000 steg lolololol. Synd bara att musiken var överdrivet hög så tinnitusen äro nu värre än innan O.o...

FAKTISKT så drog jag fram kameran mer än vanligt =>





















Nu väntar jag på att Robin ska komma tillbaka till mej så jag kan ha det lite trevligt jag med! Blir nog en tripp till honom nån dag elr två sen kirrar jag ny telefon!! Skulle gjort det i fredags men 3butikerna suger så man kan inte säga upp abonnemang i butiken OCH så har de inte kundservice öppet på helgerna så kunde inte köpa ny tele idag heller ='(. SÅ SKITSUGEN PÅ DEN SÅ JAG SPRICKER SNART!! Måndag elr tisdag är minimum på hur långt jag kan vänta på min nya awesome prylish!

Jäklar vad jag hade velat vara ute på krogen och dansat mera ikväll =( DUMMA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback