Idag gav bara mer Ikea inspiration...

Mitt huvud är förbannat damaged atm. Skit trött så huvududet smärtar väre än på länge. Ändå kan jag inte sova... Kanske inte kan vänta 2 veckor på att köpa pillerna O.o....

Iaf, Ikea var en fet besvikelse idag. Hittade inga sängben, inga snygga påslakan, inga blockljus elr vanliga ljus, inte ens snyggt presentpapper(till tapetsering av möbler+lådor) och egentligen inget kul alls =(

Lådor till nya hyllan


Skål nr2. Detta är 1an, 2an la jag dirr i diskmaskinen men ser likadan ut bara att den är tom atm ^^.


Starter kit med syerier. Precis vad jag behövde faktiskt =)


Hade tänkt sy i flera dagar och högat upp kläder jag skulle fixa till, idag fixade jag en trång jäkla yta där jag kunde sitta. Blir dock mer av detta imon!


Under tiden ligger korvarna mina och sover...


(men fick tyvärr flytta lite på dom nu när jag också hoppade in i högen)


Skitmysigt att ha nårra gosingar i sängen när inte Robin är i närheten. Dock är dessa mer morgonpigga och ska upp och hoppa vid 5, precis när jag somnat med andra ord -.-

Idag åkte jag in tidigt och träffade Robin för att vi skulle sola. Gick najs och jag blir alltid lika sugen på att sola fler ggr på en vecka. Men kan inte göra det med min ekonomi >=C

Imorgon ska jag nog mer än att sy: färga ögonfransar och testa att färga ögonbrynen och hoppas då på ett maffigt resultat. Sen ska jag se till att hinna sy och baka till någonting till Nea kommer =). Hoppas på en fin dag =) Lite tjejig men sånt behövs ibland!

Är iaf glad att jag hittat fler flyttgrejer jag tänker köpa när det närmar sig =)
Vet dock inte än vad jag ska ha för fräsiga tallrikar men sånt löser man när det är dags...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback