Socialt liv indeed.

Nu är det socialtid hemma hos herr Edelweis aka Robin... Sitter i sängen med datorn och fb-chattar med mannen som sitter vid sin dator en meter bort. Vi har ordkrig. Tror jag vann faktiskt eftersom det har varit lungt från min krigares sida...

Snapade med:
"Gaskammarmannen! Hitler fiser dödlig gas!"

(Lite fakta om varför just Hitler. En gång efter en utgång då vi tog oss käk på donken, blev min lille man kallad för just Hitlar av några småglin. Troligen för att hans "sthlms"-frilla lagt sig så frillan blev mer hitlerish. så snapet tycker jag personligen var hilarious som fan! =')...Ibland förvånar man sig själv över sina förmågor...HE HE) (Lite fakta om varför gaskammare och fis. Robin fiser som en gammal moped!)

Igår var ganska suckybucky ironcocky men idag har jag haft en sjufans fin dag =) Får se om jag kan köpa min telefon imon och ev en ny tv (om den är good enough for moi dvs) x) Men måste få mitt jäkla abonnemang uppsagt som sagt >=C Önskar 3 kunde skjuta sig i buken. Seriöst...inte ok!

NU fortsatt mys om jag ska få Hitlerstein att slita sig från sin dator -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback