Nästan så man nästan är tvungen till det.

Haha måste bara få dela med mej av en sjukt gullig grej som hände på Maxi idag.

(Robin min käre man, nu kan det bli så att vi måste hoppa på varandra, lida i 9 månader och kläcka ut ett litet russinbarn som sedan blir en blessing och en börda. Hehe, kanske inte men man blev nästan tvungen att bli sugen iaf...)



Gick och strosade runt bland frukten och sen ser jag ett as-(verkligen AS-)gulligt barn sitta i bebissitsen på en kundvagn. (Nu är jag sjukt dålig på åldrar på små barn men mellan 1 och 2 år.) Han hade STORA vackra bruna ögon (är en svagis för bruna ögon också) och var på skitglatt humör så när man fick ögonkontakt kunde man inget annat än stor flina sådär gulligt ch töntigt tillbaka. Ungen skiner upp ÄNNU mer så hela ansiktet lyser och säger joddlande "HEJ MIN MAMMA!"...Paff blev jag och visste inte vad jag skulle säga (Typ, " Ah, visst!") så jag bara skrattade och gick vidare med ett fortsatt leende på läpparna. Tur att hans föräldrar inte var nära, det hade kanske varit awkward...

NU måste jag fanimamma sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback