Jäklar vilken trötthet!

Shitifan vad trött jag är!
Somnar som vanligt efter halv 4 om nätterna och idag gick jag upp vid 8 och sen fick jag gå upp vid 5 och vid halv 7 för att hundarna ville ur sängen och jag var tvungen att öppna dörren.

Inte okej alls. Men fick mej lite brunt på huden så det var det värt =) Dock fuckade bussen påvägen hem sönder, tror det var punktering för hela bussen hoppade till och var svårstyrd osv. Så fick sitta i bussen och vänta en halvtimme på att få komma hem med en buss som äen den tar en halv timme att åka. O.o Wrecked my day. Men nu ska jag ta en PN, duscha och förhoppningsvis hinna sy lite innan jag drar till Ikea. Får se vad jag ska ha med mej därifrån idag. Ska iaf ha kaffe och chokladmousse! Det ska man ha när man är på Ikea ^^.

Håll tummarna för mej att jag hittar något awesome och önskvärt idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback