Hur ska man gå ner i vikt när livet tjockar?

Sitter här hemma hos Robin, tjock om magen efter en brakmiddag hemma hos hans framor. Riktigt gott och riktigt mkt mat. Jag som skulle satsa på viktminskning -.-... Och imorgon blir det ännu mer tjock då Nea och Majs kommer till mej/följer med hem och fikar. Får se vad vi bakar till, har faktiskt ingen aning vad det blir.
Tips?
Väl hemma (omg old fashion i orden!) ska jag figura ut vad för 3-rätters måltider jag och min kära man ska unna oss på fredag =). Ska fira "nyår" på nytt eftersom jaag fuckade det och faktiskt inte kommer ihåg 1/4 av kvällen =S. Så nyårskläderna ska på igen =3. Även om nästan alla accessoarer blev förstörda. Hur jävlig var jag på nyår egentligen?! Var iaf så ordningsam att jag lagt i det mesta i min väska (förutom mitt fina örhänge! >=C ). Tänk att det kom jag ihåg iaf ;) Hö Hö.
Nu är den enda frågan, hur ska jag lyckas få min husband att släppa taget om sin nya mobil? ^^
Tror fan jag ska offra 300:-/mån för en ny jag med =3
Då kommer uppdateringar och mitt liv bli bättre! woop! ;)
Får bli pytteliten avslutningsbild eftersom google chrome inte är fullt i sitt essä =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback