Äntligen!

Efter jäkligt mkt krabb från 3 fick jag äntligen slippa uppsägningstiden (på 3 månader). Så idag vrålåkte jag in till stan och Teliabutiken för att kirra min nya goding som jag suktat efter FÖR länge.

Nu ligger godingen och laddar och bara väntar på att jag ska pilla sönder den ^^.
Tyvärr är inte sim-kortet aktiverat förrän den 26e eftersom jag ville behålla mitt nr och 3 släppte inte iväg nr förrän då. Så jag kan inte surfa elr tok smsa med folk än ='(. Man kände sig sjukt jävla blockad när man pillade på den och man knappt kunde använda den. I wanted to die a very large bit there O.o...

Just ja! Kanske ska visa vilken snygging som blev min med ^^ He he



HTC Desire Z

Var/är lite orolig över de Z:iga gångjärnen men tog en chansning. Har 24mån garanti så satsade. Är ju en sjukt sucker för tangentbordstelefoner och har velat ha en i flera år nu. Det gjorde min dag faktiskt =>

Sjukt snällt av försäljaren att ge bort ett skyddsplast för 205:- också =) Tror jag ärvt min mormors gift över att få fördelar i ett köp. HE HE. Gäller att våga fråga om saker och ting så kanske man får som man vill! =)

Nu är det som vanligt dags för ett försök till sov!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback