Varför finns god mat?!


Idag nÄr jag kom hem tidigt frÅn Robin, efter en slÄng i cancergrillen, var jag aspigg och tÄnkte satsa pÅ en lÅngprommis direkt. Men jag blev snabbt seg, sÅ att istÄllet fÖr en prommis vid 10 sÅ bÖrjade jag gÅ vid 1 (hehe =* ). Men det var ok, dÅ blev det "frukost" vid halv 3 ist, vilket jag gillar =)
Hade en perfekt mogen avokado som jag bara var tvungen att tjocka i mej.
Underbart!
Var ju dock sugen pÅ sugarsnaps och pastahjul ocksÅ, sÅ min middag blev gigantisk men helvete vad gott sÅ enkla saker kan vara =)
Funderar dock nu pÅ att ta kvÄllens fjÄrde kopp te, hehe.
Fan vad mitt liv bara handlar om mat och Äta hela tiden nu om dagarna -.-
FÖrsÖker mej pÅ att Äta mÅnga smÅ meals eftersom man ska efter ett tag bÖrja loosa weight. Dock, ÅH dock Är inte dagens portion liten =( Har varit proppmÄtt hela dagen men Ätit ÄndÅ =S
Det mÄrks att jag bÖrjat Äta som en gris men mÅste bÖrja hÅlla mej till en "trÄnings"-rutin -.-
Aye, brÅdis till toan!
0eas N' Beeans.

Kommentarer
Postat av: Ylva Petersson

Vad trevlig dina poster är! kommer definitivt läsa på din blogg igen! :p Hoppas du har en spännande dag =P

2011-02-22 @ 09:15:32
URL: http://jade.se/paketresor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback