En egentligen oäventyrlig morgon.


Ligger i sÄngen hemma hos MEJ!!!!? jah det Är sat! Har hunnit vara med pÅ ett Äventyr redan imorse och redan hunnit sova ifrÅn det ocksÅ. KÄnns inte som om jag skulle blunda om och hoppas pÅ att fÅ sova lite till. Är fÖrbannat trÖtt still. Sov max i 2h inatt. Robin och jag planerade fÖrst att inte sova alls eftersom vi planerade lÄmna huset 06.20. Vi rÅkade dock somna om och ist vakna 06.20 sÅ 5min dress up och sen ivÄg! Äventyret var inte spÄnnande dock, min wienerman skulle ivÄg och trÄna nÄr gymmet Öppnade och jag satsade pÅ att hinna med en buss sÅ jag snabbt skulle komma hem till sÄngen och det fortsatta sovet. Men jÄvlar vad svÅrt det var! frÖs i minst 1timma dÅ det funkade inte alls fÖr mej.
Nu ska jag fÖrsÖka fjÄska vÄck hunden som ligger PÅ min mage (och precis la sig pÅ men hand/nÄstan pÅ mobilen, sÅ blev en prÖvning hur mina skrivskillz Är i olika situationer hehe.) MÅste krÅla mej till vÄskan och plocka fram alla mina piller och sedan gÅ pÅ jakt i kylskÅpet. Hungern vrÅlar sitt namn =S
MÅste ut och gÅ och fÖrbereda fÄrgning pÅ hÅret imon, dvs klipp + balsam/mousse/sprayfri dusch/dag. FrÅgan Är om jag ska ha treatment dag idag elr imorgon. MÅla byrÅ + ramar idag elr nÄr jag hittat fint papper att tapetsera och gÖra byrÅn fullstÄndig samtidigt. FÅr nog vÄnta, blir mindre stÖk pÅ lÄngre tid dÅ. -._
Men som sagt dags fÖr fjÄska, krÅla och jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback