Otur i oturen.

Sitter och har vÄrldens trÅkigaste lÖrdag atm. Tur som fan att jag har mina sockerchockar vid min sida och i min mun.
Idag stukade jag f.Ö min fot under min (nÄstan) 8km lÅnga prommis. Hade hunnit gÅ halva nÄr jag klev snett som fan sÅ fick skaka av mej smÄrtan och trampa vidare =/
FÄrgade Äntligen mina bryn och fransar idag med, har bÖrjat bli svagis fÖr mÖrka tjocka bryn nu som ni kanske mÄrkt om man jÄmfÖr bilderna jag har. hehe
Blev ocksÅ en grovstÄdning hÄr hemma, dammet var tjockt som fan pÅ bÄnkar och hyllor och jag vill inte riskera brÄnder pÅ mÅndag nÄr jag och baby ska hjÄrtansmysa med tÄnda ljus och gos =)
Jah jag Är lite sÅdÄr glatt gay som lÄngtar sÅ mkt efter min man.
hihi
Ha en jÄvla bra lÖrdag ni spolingar som inte fuckat era fÖtter och inte behÖver betala onÖdiga utgifter!
Peas N' Beans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback