När man inte kan kontrollera sitt intag och behov.

Ligger hemma hos Robin atm efter ett trÅkigt mÖte pÅ AF och en snabb men givande runda pÅ stan =). KÖpte en klÄnning som (till min fÖrvÅning) fanns i VÄXJÖ. En svart lÅngklÄnning var det, som jag letat efter en snygg i evigheter. Men hÄr i VÄxjÖ kan man inte rÄkna med att hitta snygga grejer som man hittat pÅ nÄtet oavsett om man trÅnar efter det elr inte. VÄxjÖ suger and that's that!
Snart Är det dags fÖr en tripp till ica fÖr att kÖpa tjockighet, tips?
Nu har det bÖrjat mÄrkas att jag gett upp i viktnedgÅng och trÄning, cock! MÅste bli fit och skinny! Efter nu i helgen, dÅ ska jag mysa! (FÖr sÅ bruksr det aldrig lÅta nÄr man ska gÅ ner i vikt -.-  ).
Peas N' Beans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback