HårtTufftCoolt.


Har haft nÅrra fina dagar i stan =) IgÅr var vi pÅ asskÖn fÖrfest. Vi var HTCfreaks och skapade grupp pÅ fejsen, enligt oss igÅr betyder HTC - HÅrtTufftCoolt. Funderar pÅ vem som kom pÅ det men jah, det stÄmmer =)
Jag fick 50:- fÖr att fÅ upp en jobbig knut pÅ ett par strumor (easy money! hehe)
Jag blandade alkoholen fÖr mkt sÅ idag mÅr jag kiss i murran! O.o
Deluxe var asnajs ocksÅ! Dock hade jag en jÄvla stalker under kvÄllen som sÅg ut som den klassiska pizzabagaren. Han fÖljde efter mej vart jag Än var, nÄr jag dansade stod han jÄmte och fÖrsÖkte dansa med mej. Tur att det finns folk som rÄddar en. Dock gick fan pizzabagarn till attack i trappan och fÖrsÖkte dra handen mellan bena! Äckligt svin!
Han gav fan inte ens upp nÄr man stod utanfÖr deluxe efter stÄngning nÄr man snackade med folket. Trodde faktiskt han skulle stalka mej hela vÄgen hem och kaos med mej.
VÄgen hem var dock sÄmsta skiten, men tÄnker inte gÅ in pÅ det. Det var kaos iaf...
Idag Är jag som sagt bakis och Öm i hela kroppen, men lÄngtar ÄndÅ till nexta helg! Brukar inte gÖra det nÄr man mÅr sÅhÄr skit.
HÅrtTufftCoolt elr hur? ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback