Föd mina barn, du felfria...


Eller byt gener med mej!! Funkar också mer än bäst.
Jag kan verkligen inte släppa att Erin Wasson är den snyggaste och råballaste modellen/personen just nu. Hennes stil är så jävla skön och hon är fearless och naturligt skinny för att hon utövar de ballaste sporterna.
Så lycklig över att hon fyller hela (ok nästan hela) H&M-katalogen, man kan ju kolla och avundas henne varje dag om man så vill!
På ett sätt hatar man henne pga hennes perfektion. Jag vill va som henne! Minus nästippen som pekar upp (har jag med iofs men jag gillar det inte! Önskar mej plastikkirurgi i födelsedagspresent men blir nog inte så -.-)
















Vi har iaf piercing i nipplan gemensamt! Wohooo! Ett steg närmre ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback