En fredagkväll i trötters tecken.

Sitter i soffan atm och Är rent av skittrÖtt. KÄnns dÄrfÖr ÄndÅ halvt ok att jag inte hÄngde med ut till puben ikvÄll. MÅste spara mej en massa pengar nu eftersom jag fÅr planera in nÅgra lÄkarkoller och p-piller byten MITT I ARBETSLÖSHETEN! =C
Men ska nÄsta vecka pÅ mÖte och sen ska jag sÖka Ännu fler jobb och hoppas pÅ det bÄsta!
Idag fick jag Äntligen trÄffa min finfis =) mÅste vÄnta till mÅndag till jag fÅr trÄffa honom nexta gÅng. Men vad hÄrligt att det visade sig vara alla hjÄrtans dag dÅ och vi som firar 2 År tillsammans nu och allt =3 FÅr en sÅn hÄrlig och vacker kÄnsla i kroppen nÄr jag tÄnker pÅ hur fint det Är =').
Idag hÄmtade jag Äntligen hem mitt plastskydd till min kÄra nya tekniska vÄn =) som jag vÄntat pÅ den! HÄrligt som fan att den var gratis + att jag har 50:- kvar att kÖpa nÅgot pÅ telia som teliasnubben bjÖd pÅ nÄr jag kirrade telen =3 Hehehe FÖrdelen att va ett korvbrÖd ehehe =B
FÅr bli att klistra pÅ den innan sovet eftersom man helst skulle gÖra det. Viktigt att fÖlja instruktioner nÄr det gÄller viktiga saker kring min nya vÄn =J
Vad hittar ni pÅ ikvÄll? Tjockar ni nÅgot asgott som ni vill lÄskas med? Assugen pÅ nÅtt men fÅr kramp nÄr jag inte vet vad!=C
Peas N' Beans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback