Det där jäkla hårproblemet.


Sitter och Äter en nyttig frulle nu efter lÅngpromenaden. HELVETE vad avokado Är gott! Jag har fÅtt dinge pÅ avokado. Är sugen pÅ det varje dag, hela tiden.
Men det blidde en sallad (MED AVOKADO =3), keso, flingsalt och citronvatten.
efter maten ska jag slÄnga fÄrg i hÅret, fÄrga bryn, mÅla naglarna och rycka lite Äckligt stubb frÅn benen. LÄngar till jag fÅr fast, sÄker, stÖrre inkomst. DÅ ska jag kÖra lazer sÅ hÅrjÄvlet fÖrsvinner! Tycker det Är Äckligt att se mej stubbig, blÄÄ!
F.Ö sÅ klippte jag mej igÅr...var sÅ slitet sÅ det blev fÖr mkt hÅr som fÖrsvann tycker jag. Har ju sparat som en gris fÖr att det ska bli lÄngre O.o
Men det vÄxer vÄl snabbare om vÅren kan komma snart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback